Dear Volz:

I'm your fan from Taiwan which is a place of football desert in the world (baseball is popular in Taiwan)...

The game on last Sunday was Fulham against Arsenal, and we saw you had been replaced after 68 minutes. During the game, your fouls had made the team losing the third goal, and we saw you being frustrated at that time...

Whether or not the result is, we still want to say, "To err is human, to forgive, divine. and Don't get mad,get even". Even God could make mistakes sometimes

We appreciate how hard you have tried, and we wish you still be able to do well next time.

Last but not least, we want you know that we admire your column in The Times and your sense of humor.

Sincerely

Yehwen Lin
3 May 2007

Q_Q感謝在加拿大的秋小雲幫我修信,我一整篇都被修光了orz﹝原本我寫得內容就不弄上來啦哈哈哈||||b﹞
然後等到寄完信的回家途中呢我忽然想到...我忘了寫希望他能夠努力進到德國國家隊的事||||b我...有在卡片封底寫 Wir lieben dich!﹝by Prats、澄and Yehwen﹞!!!

我還跟郵局裡的小姐纏很久,航空信件又有分什麼掛號啦什麼的,很貴耶,因為我跟她說:我要最快寄到的...﹝←但飛機是明天九點的。﹞且...就算三天內到最快還是得到星期一人家才收得到啊哈哈哈|||b不過郵資不便宜XD我貼了四張*5塊的郵票再加一張七塊的...

\(" ̄▽ ̄)/\( ̄▽ ̄)/ \( ̄▽ ̄")/ 就是這樣,實在是太趕了...昨天真的好累,所以曼聯的比賽我看半場後就睏到直接睡地板了...所以...望真是不好意思啦|||b

arrow
arrow
    全站熱搜

    球迷K 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()